Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

billiga paraboler i olika storlekar!

Bloppis-annons
Av hassna ibrahim - 2 augusti 2010 15:50

hej, jag säljer många paraboler i olika storlekar och priset på dom är olika beroende på storleken.  Om ni vill så kan jag också fixa parabolen på eran balkong och göra kanalerna och allt men det kostar jo också förstås. Jag säljer också många digitaler och det är många olika och fungerar jättebra!

Det finns också många tv till salu om ni är intresserade och de är i bra skick!:)

Om ni är intresserade så ring eller skriv till mej på min hotmail: hassna_danko@hotmail.com

TV & Projektor, Säljes - Ronneby (Blekinge län)
Pris:    100:-
Telefon:    0762711720

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av hassna ibrahim - 17 oktober 2010 16:56


  

Av hassna ibrahim - 17 oktober 2010 16:55

passar till nokia.     

Av hassna ibrahim - 17 oktober 2010 16:50

hej jag säljer olika kablar.                  

Av hassna ibrahim - 17 oktober 2010 16:46

hej, jag säljer en komplett playstation - konsol för100kr. det finns även en tv till konsolen men den kostar 50 kr. båda två fungerar jättebra. finns memory card som man sparar p´och den kostar mycket i vanliga fall. finns spel         ...

Ovido - Quiz & Flashcards